מכל הזמנה שתתבצע, אנחנו נתרום אחוזים לעמותת נט״ל
לתמיכה בניצולי 7 לאוקטובר
תהני מ35% הנחה על כל האתר השתמשי בקוד ISRAEL35 לרכישה מסתיים בעוד
משלוח חינם בכל הזמנה מעל ₪299 לרכישה
0

סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

כל המוצרים
  • כיצד למרוח נכון את מוצרי טיפוח עור הפנים שלך

    מאת emily ignatenko אפריל 19, 2023

    כיצד למרוח נכון את מוצרי טיפוח עור הפנים שלך

    ה123FRE היא שגרת הליבה המושלמת לעור פעיל. בשימוש יומיומי המוצרים מונעים ומתקנים נזקי עור ומשאירים אותך עם זוהר בריא. כל שלושת המוצרים מבוססים על הפטנט שלנו Argania Active Complex™ והם 100% טבעונים. על כל סט שנמכר אנחנו שותלים עץ ארגן לחיים כדי להעצים קהילות ולהילחם בכריתת יערות


    ככה שגרת הטיפוח של 123FRE נראית:

    בוקר:

    שלב ראשון: PURIFY ME, תכשיר ניקוי פנים המעניק לחות ועדין לעור הפנים, אך יעיל מאוד בהסרת לכלוך וזיעה לאחר אימון.

    שלב שני: REVIVE ME סרום הפועל לחידוש הלחות שאבדה כתוצאה מפעילות גופנית וזיעה. פועל באופן עמוק ומחדיר לעור את המינרלים האבודים.

    שלב שלישי: PROTECT ME קרם לחות קל במיוחד עם SPF30 המגן על העור מפני קרני השמש המזיקות לעור בכל ימות השנה.

    ערב:

    שלב ראשון: PURIFY ME מנקה ומסיר את הלכלוך והזיעה שנצברו במהלך היום

    שלב שני: REVIVE ME סרום הפועל לחידוש הלחות שאבדה כתוצאה מפעילות גופנית וזיעה. פועל באופן עמוק ומחדיר לעור את המינרלים האבודים.

     

    כאשר את מוסיפה מוצרים לשגרת הטיפוח הבסיסית הזו, חשוב לעשות זאת בסדר הנכון. כך אנו ממליצים לשלב כל אחד מהמוצרים שלנו בשגרה זו:


    DETOX ME

    DETOX ME מסכת ניקוי טבעית שפותחה כדי למנוע התפרצויות פצעונים לאחר זיעה, להסיר עודפי שומן ולפתוח נקבוביות סתומות. הפילינג העדין שלו מטהר את העור מתאים מתים ומשחרר את פניך מההצטברות השבועית של מזהמים עירוניים וזיהומים יומיומיים

    אנו ממליצים להשתמש ב- DETOX ME בערב בין 1-3 פעמים בשבוע, בהתאם לסוג העור (יותר אם העור שמן, פחות אם העור רגיש). ניתן להשתמש בו לבד או לאחר השימוש ב- PURIFY ME ולפני מריחת קרם לחות, שמנים או סרומים.

    BRIGHTEN ME

    BRIGHTEN ME מכיל חומצה היאלורונית, הידועה כתרכובת אנטי אייג'ינג, וניאצינמיד המגביר את ייצור הקולגן שיורד באופן טבעי עם הזמן.

    לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש למרוח את המוצר לאחר ניקוי ומריחת סרומים, אך לפני שמנים, SPF ותכשירי לחות. אנו ממליצים להשתמש בו בוקר וערב כל יום.


    RECOVER ME

    מכיל שמן לבנדר להרגעת דלקות וקידום שינה. RECOVER ME מנקה את העור שלך, מתקן נזקי UV ומספק מנה עמוקה של לחות כדי להחזיר את הזוהר שלך ולהפוך את העור שלך למדהים מדי יום. יש לעסות כמות קטנה של RECOVER ME על פנים נקיות עד לספיגה מלאה. לקבלת תוצאות מיטביות, יש להשתמש מדי לילה.

    יש למרוח את ה RECOVER ME לאחר סרומים כמו REVIVE ME. לסרום יש נוסחה קלילה יותר והוא נספג במהירות וניתן להוסיף קרם לחות בשכבות מעל. אם את מרגישה שזו יותר מדי לחות לשגרת הלילה שלך, את יכולה להשתמש ב- RECOVER ME או ב- REVIVE ME בנפרד.

     

    100% Organic Argan Oil + I AM LOVE

    שמן הארגן ה-100% אורגני שלנו הוא המולטי-טסקר המושלם לאורח חיים פעיל. הארגן מכיל שילוב עוצמתי של חומצות שומן, ויטמין E ונוגדי חמצון, מה שהופך אותו לשמן האנטי-אייג'ינג המושלם לעור שמזיע.

    הI AM LOVEהיא תערובת יוקרתית אך מינימליסטית וטבעית לחלוטין של 5 שמני-על נוצרה בשיתוף עם מדריכת היוגה העולמית טליה סוטרה. שמנים אלה נבחרו בקפידה כדי ליצור באר של נוגדי חמצון, חומצות שומן חיוניות, ויטמינים וחומרים מזינים.

    יש למרוח שמנים לאחר סרומים, קרמים לעיניים ותכשירי לחות אך לפני קרמים המכילים SPF. מריחת שמן לאחר מקדם הגנה פירושה שהמוצרים לא יעבדו. בהתאם לסוג העור שלך, את יכולה להשתמש בשמנים בלבד או לשלב אותם בהתאם לצורך שלך עם סרומים ותכשירי לחות אחרים. ניתן להשתמש בשמן ארגן על כל הגוף ועל השיער בנוסף לשימוש בו על הפנים.

     

    GLOW ME

    נוסחת 3 ב-1 מהפכנית שפותחה במיוחד עבור עור שמזיע. הוא מגן על העור מפני השמש עם ספקטרום רחב של .SPF

    הוא מעניק לחות עם קומפלקס™© ארגניה פעיל והוא מעניק לך זוהר טבעי עם גוון אוניברסלי המטשטש פגמים ומאחד את גוון העור ניתן להשתמש ב GLOW ME + במקום ב PROTECT ME בבקרים לצורך הגנה מהשמש. ניתן גם לערבב את המוצר עם ה PROTECT ME כדי לקבל הגנה גבוהה יותר.

     

    REFRESH ME

    תרסיס עדין דו-שכבתי. השכבה הראשונה מכילה שמן ארגן ושמן זרעי ענבים להידרציה עמוקה, ואילו השכבה השנייה מכילה תמצית צנון, אפונה ואבטיח וכן שמנים אתריים של ורדים וילנג ילנג להרגעה ורענון

    את יכולה להשתמש ב REFRESH ME מתי שאת רוצה! הוא פותח במיוחד להענקת לחות מיידית לעור במהלך או אחרי אימון, לרענון העור במהלך היום, ולשימוש לפני ואחרי הנחת איפור

     

    I AM JOY

    הI AM JOY, נוצר בשיתוף עם מדריכת היוגה העולמית טליה סוטרה, ומיוצר מתשעה מרכיבים טבעיים בלבד. הוא מספק לעור ויטמינים מזינים עמוקים, מינרלים מרפאים ונוגדי חמצון רבי עוצמה תוך שמירה על איזון רמות החומציות המגנות על העור. ניתן לרסס אותו בעדינות על עור הפנים בבוקר ובערב לאחר הניקוי, על איפור כתרסיס לחות או בכל פעם שהעור מרגיש עמום ומיובש במהלך היום.

    שימוש ב I AM JOY לאחר הניקוי עוזרת להכין את העור לספיגה הטובה ביותר האפשרית של סרומים, קרם לחות ושמנים. הוא פותח במיוחד לשימוש לפני הנחת ה I AM LOVE.

     

    C ME

    הC ME , הוא סרום נוגד חמצון מבהיר המתקן כתמים כהים ומחליק קמטוטים. ויטמין C הוא נוגד חמצון המונע, מגן ומתקן נזקים הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים הבאים במגע עם העור שלך. בנוסחה ייחודית זו, ויטמין C משולב עם שמן ארגן ליתרונות מרביים. מרכיבים אלה יחד מחזקים את תאי העור לפני ואחרי חשיפה לשמש.

    את יכולה להשתמש בו בשגרת טיפוח העור בבוקר כדי להבהיר את העור ולהגביר את היעילות של מקדם ההגנה שלך. יש למרוח על פנים נקיות או לאחר מריחת REVIVE ME. לאחר שהסרומים נספגו היטב, יש להשתמש בקרם עם מקדם הגנה כמו PROTECT ME או GLOW ME +

     

    RENEW ME

    RENEW ME , הוא סרום נגד קמטים המפחית קמטים וקמטוטים, ומותיר את העור חלק וצעיר. הנוסחה הייחודית שלו משלבת בקוצ'יול, תמצית טבעית לחלוטין מזרעי בבצ'י, עם קומפלקס™ ארגניה פעיל המוגן בפטנט של FRÉ. השימוש בסרום זה יפחית באופן ניכר את סימני ההזדקנות מבלי לגרות את העור שלך.

    את יכולה להשתמש ב RENEW ME בשגרת טיפוח העור בלילה שלך כדי להפחית קמטים וקמטוטים. יש למרוח אותו על עור הפנים מדי ערב לאחר הניקוי עד לספיגה מלאה. אם מעולם לא השתמשת בבקוצ'יול לפני כן, השתמשי בו אחת ליומיים בערב במשך החודש הראשון. בלילות שאת לא משתמשת ב RENEW ME מומלץ ורצוי להשתמש ב REVIVE ME. לאחר מריחת ה RENEW ME ניתן למרוח שמנים או קרם לחות

    CLEANSE ME

    ה CLEANSE ME , הוא תכשיר ניקוי מיסלרי רב תכליתי המנקה את עור הפנים, מסיר איפור ומעניק לחות. הוא מכיל שמן ארגן ותמצית עלי ארגן המזינים את העור בנוגדי חמצון ומונעים גירויים ואקנה.

    את יכולה להשתמש ב CLEANSE ME במקום ב PURIFY ME לשטיפת הפנים בבוקר. אפשר גם להשתמש ב CLEANSE ME כחלק הראשון של הניקוי בשגרת הלילה שלך. עסי בעדינות את CLEANSE ME לתוך עור רטוב ושטפי. החלק השני הוא שימוש ב PURIFY ME להשלמת הניקוי והענקת לחות.

    I AM PURE

    ה I AM PURE שנוצר בשיתוף עם מדריכת היוגה העולמית טליה סוטרה, הוא סבון ניקוי פנים דו-צדדי טבעי לחלוטין. הצד הכהה ומנקה הרעלים שלו מכיל בוץ ים המלח, חימר ירוק ופחם, שמוציאים עודפי שומנים ולכלוך מהעור. הצד הקרמי והמרגיע עשוי משמן זית, קוקוס ושקדים וחמאת שיאה, הידועים כבעלי תכונות אנטי דלקתיות וריפוי.

    את יכולה להשתמש בצד הקרמי של I AM PURE כחלק משגרת הטיפוח בבוקר במקום ב PURIFY ME. בלילה את יכולה לבצע ניקוי כפול כדי להסיר את הלכלוך שהצטבר במהלך היום. שטפי את הפנים עם הצד הכהה של הסבון ולאחר מכן עם הצד הקרמי.

    השאירי תגובה

    תגובות צריכות לעבור אישור לפני פרסומן