משלוח חינם לנקודות איסוף על הזמנות מעל ₪299 לרכישה
30% הנחה על כל האתר. השתמשי בקוד PESACH30 לרכישה מסתיים בעוד
0

סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

כל המוצרים
  • משלוחים

    לאן אפשר להזמין? / לאן FRÉ מגיעים?

    אלבניה צרפת לטביה פורטוגל
    אוסטרליה גרמניה ליכטנשטיין רומניה
    אוסטריה יוון ליתואניה סרביה
    בלגיה גרינלנד לוקסמבורג סינגפור
    בוסניה והרצגובינה גוואדלופ מלטה סלובקיה
    בולגריה גרנזי מולדובה סלובניה
    קנדה הונג קונג מונקו ספרד
    קרואטיה הונגריה מונטנגרו שוודיה
    קפריסין איסלנד הולנד שוויץ
    צ'כיה אירלנד ניו זילנד איחוד האמירויות
    דנמרק ישראל צפון מקדוניה הממלכה המאוחדת
    אסטוניה איטליה נורווגיה ארצות הברית
    פינלנד ג'רזי פולין
    אלבניה אוסטרליה
    אוסטריה בלגיה
    בוסניה והרצגובינה בולגריה
    קנדה קרואטיה
    קפריסין צ'כיה
    דנמרק אסטוניה
    פינלנד צרפת
    גרמניה יוון
    גרינלנד גוואדלופ
    גרנזי הונג קונג
    הונגריה איסלנד
    אירלנד ישראל
    איטליה ג'רזי
    לטביה ליכטנשטיין
    ליתואניה לוקסמבורג
    מלטה מולדובה
    מונקו מונטנגרו
    הולנד ניו זילנד
    צפון מקדוניה נורווגיה
    פולין פורטוגל
    רומניה סרביה
    סינגפור סלובקיה
    סלובניה ספרד
    שוודיה שוויץ
    איחוד האמירויות הממלכה המאוחדת
    ארצות הברית

    כמה זמן ייקח משלוח לאלסקה, הוואי ופורטו ריקו?
    ייתכן שיקח כמה ימים נוספים מעבר ללוח הזמנים. שילוח לאזורים אלו לוקח לרוב כ-11-15 ימי עסקים.

    איך ניתן לערוך את הכתובת שלי למשלוח?
    אם ההזמנה שלך בדרכה לכתובת לא נכונה, אנא צרו איתנו קשר במייל help@freskincare.com בהקדם.

    משלוחים בקנדה לאזורים מרוחקים

    דרך האוויר מיקומים שבהם יש להטיס דואר יותר מ-6+ חודשים בשנה .
    לחצי כאן לרשימה מלאה של מיקודים שאינם זכאים למשלוח חינם. עלות המשלוח לכל הזמנה - 25$.
    מקומות מרוחקים אזורים צפוניים ואזורים מרוחקים - מיקום המרוחק ממרכזים עירוניים עיקריים או שמקבל שירות לעיתים רחוקות.
    כל האזורים המרוחקים מפורטים בטבלה 9. הזמנות של עד 100$ יהיו כרוכות בתעריף משלוח של 20$*.
    בהזמנה מעל 100$, המשלוח בחינם.
    *בקופה עלות המשלוח תוצג אוטומטית בדולרים קנדיים.

    מוצרים

    תוכלו ללמוד הכול על המוצרים שלנו בעמודי המוצר היחודיים שלהם.

    למה אני צריכה שגרת טיפוח מיוחדת בתור מתאמנת?
    כשאת מתאמנת, במיוחד בשטח פתוח, העור שלך חשוף במיוחד לנזקים כתוצאה מתנאים סביבתיים. העור שלך צריך שגרה שתגרום לו לזהור, ותגן עלייך מבעיות כמו רגישות-יתר לאור בעקבות שילוב של זיעה ושמש, פיגמנטיה, גירוד, התפרצויות פצעונים, אדמומיות והזדקנות בטרם-עת של העור.

    למה FRÉ היא פתרון יותר טוב עבורי?
    FRÉ היא החברה הראשונה והיחידה שמציעה פתרון לנשים שמתאמנות, כיוון שהיא הותאמה ועוצבה במיוחד לצרכים שלך - בעלת ליין הטיפוח היחיד שמתמחה ומתמקד בצרכים הספציפיים של נשים עם סגנון חיים ספורטיבי, מציע גם הגנה מהשמש וגם יתרונות אנטי-אייג'ינג ששומרים על העור בזמן שאת מתאמנת בחוץ תחת השמש החזקה. פתרון שלושת השלבים של FRÉ מגן עלייך מהזדקנות בטרם עת ונזק לטווח הארוך. כדי להשיג את כל זה, המוצרים של FRÉ מתבססים על צמח ארגניה-שפינוזה, שממנו מופק שמן ארגן. לקחנו את המוצר הטבעי המדהים הזה, ויצרנו תרכובת ארגניה פעילה © העשויה משילוב של שמן ארגן, תמציות עלים ותאי גזע. תרכובת ארגניה פעילה © משיבה את מחסום העור הטבעי תוך שימוש בנוגדי חמצון, חומרי לחות ורכיבים אנטי-דלקתיים.

    כיצד השימוש של FRÉ בארגן שונה ממוצרים אחרים מבוססי ארגן?
    FRÉ הינה חדשנית באופן השימוש בארגן: במקום שימוש בשמן ארגן, אנו עושים שימוש בפטנט תרכובת הארגניה הפעילה © שלנו, המשלבת שמן ארגן אורגני, תמציות עלי ארגן ותאי גזע של ארגן. מחקר המבחנה שלנו בשיתוף עם מו"פ מדבר וים המלח, מראה שנוסחה זו יעילה יותר מהפתרונות הקיימים לטיפול הן בנזקי חשיפה לשמש והן בדלקות.

    האם עליי להשתמש במוצרי FRÉ לפני ולאחר אימון בלבד או כשגרת טיפוח יומיומית?
    FRÉ זו שגרת הטיפוח היומיומית המקיפה שלך.

    האם כל המוצרים של FRÉ נבדקו ואושרו?
    כל המוצרים של FRÉ נבדקו קלינית ודרמטולוגית, ועברו את הבדיקות הבאות: לא קומדוגניים (כלומר, לא סותמים נקבוביות) והיפואלרגניים. המוצר PROTECT ME גם כן נבדק, ונמצא שאינו שורף באזור העיניים, עמיד במים ומכיל מקדם הגנה של 30SPF. בנוסף, כל מוצרי FRÉ מאושרים משרד הבריאות ועומדים בתקן האיחוד האירופאי.

    האם המוצרים של FRÉ טבעיים?
    הפילוסופיה שלנו דוגלת בפיתוח מוצרים טבעיים ככל הניתן, שעדיין יספקו תוצאות ויהיו יעילים ביותר.

    מה מקור החומצה הסטארית שבמוצרים של FRÉ?
    החומצה הסטארית שמשמשת את המוצרים של FRÉ היא 100% ממקור צמחי. כל המוצרים של FRÉ הינם טבעוניים.

    האם מוצרי FRÉ נוסו על בעלי חיים?
    כמובן שלא.

    האם יש לי צורך ב-FRÉ אם אני מתאמנת במקום סגור?
    הדאגות המרכזיות לטיפוח העור ש-FRÉ מטפלת בהן, הם כתוצאה מתנאי חוץ, כמו שמש וזיהום סביבתי, אבל תנאים פנימיים רגילים, כמו מיזוג אוויר בשילוב עם זיעה, דורשים גם הם שגרת טיפוח מיוחדת, על מנת לשמור על גוון עור אחיד וזוהר. גם כאשר מתאמנים בתוך הבית, זיעה עלולה לפתח גירויים, התפרצויות פצעונים וניוון קולגן עקב מאמץ גופני אינטנסיבי.

    האם FRÉ מעניקה בחזרה לקהילה?
    עם כל רכישה של סט טיפוח, FRÉ שותלת עץ ארגן ("עץ החיים"). לנטיעת עצי ארגן יש השפעה רב-שכבתית, על-ידי פיתוח קיומיות, הגנה על הסביבה והעצמת נשים הקוצרות שמן ארגן במרוקו.

    האם המוצרים של FRÉ מבושמים?
    סט 123FRÉ והמוצר GLOW ME מכילים ניחוחות של לימון ותה ירוק מנטה.
    הניחוחות ב-DETOX ME, RECOVER ME, BRIGHTEN ME ו-REFRESH ME מגיעים משמנים אתריים: שמן גרניום, שמן פרחי ורד דמשק, שמן ילנג-ילנג, שמן לבנדר, שמן מנטה, שמן עשב לימון ושמן תפוזים.
    I AM LOVE, I AM JOY ו-100% שמן ארגן אורגני, עשויים מ-100% רכיבים טבעיים ואין בהם תוספת ניחוח.
    ערכת הגוף של FRÉ מכילה בישום העומד בתקנות של הפרלמנט האירופי ושל מועצת ה-30 בנובמבר 2009 על מוצרי קוסמטיקה, וגם בסטנדרטים של איגוד הניחוחות הבינלאומי (IFRA).

    האם מוצרי FRÉ יעזרו לטיפול באקזמה?
    מוצרי FRÉ אינם מהווים טיפול באקזמה, אך עזרו לרבים מלקוחותינו.

    האם אני יכולה להשתמש במוצרים של FRÉ בזמן היריון או הנקה?
    כל המוצרים של FRÉ בטוחים מאוד, מעודנים ומתאימים לנשים הריוניות ומניקות. המוצרים ניתנים לשימוש על העור סביב הפטמות. יש לנגב את הפטמות לפני ההנקה, לא משום שהמוצרים רעילים, אלא בגלל שאם מוצר יכול להגיע למערכת העיכול של תינוק, הוא חייב להיות מותאם למאכל.

    אילו רכיבים לא תמצאו במוצרים של FRÉ?
    כל המוצרים הינם:

    • ללא חומרים מסרטנים
    • ללא דיאתנולמין (DEA)
    • ללא שמן דגים
    • ללא פורמלדהיד
    • ללא גלוטן
    • ללא פרבנים
    • ללא נפט
    • ללא פתלטים
    • ללא פרופילן גליקול
    • ללא שמן מינרלי
    • ללא נתרן דודציל סולפט
    • ללא סויה

    האם המוצרים של FRÉ בטוחים לילדים?
    כן, המוצרים של FRÉ בטוחים לילדים.

    מה עם הפנינים הכחולות שב-PURIFY ME?
    הפנינים הכחולות ב-PURIFY ME עשויות פניני חוחובה טבעיות והן מתכלות (לא מפלסטיק).

    באיזה סדר להשתמש במוצרים של FRÉ?
    שגרת הטיפוח הבסיסית, 123FRÉ, נראית כך:
    בוקר -
    שלב 1: Purify Me תכשיר לניקוי פנים מעניק לחות.
    שלב 2: Revive Me סרום לחידוש עמוק.
    שלב 3: Protect Me קרם לחות קליל במיוחד עם SPF30.

    ערב -

    שלב 1: PURIFY ME תכשיר ניקוי פנים המעניק לחות.
    שלב 2: REVIVE ME סרום לחידוש עמוק.

    למידע נוסף על השימוש בשאר מוצרי FRÉ, לחצי כאן.


    אחריות החזר כספי ל-30 יום ברכישה הראשונה.

    במידה ואינך מרוצה מהמוצרים שרכשת, יש לך אפשרות לקבל 100% החזר כספי במהלך 30 ימים מהרכישה הראשונה.
    ההחזר תקף לגבי פריט אחד בודד או ערכת טיפוח אחת (לא כולל ה-MIGHTY NINE).

    איך אני מבקשת את ההחזר הכספי שלי?
    זה ממש פשוט!
    1. שלחי לנו אימייל לכתובת support@freskincare.com במהלך 30 ימים מהרכישה, וצייני על איזה מוצר או ערכה את רוצה לקבל החזר.
    2. אנחנו נבצע את ההחזר, בלי שאלות.
    3. לא תתבקשי להחזיר את המוצר או הערכה.

    מה הקטע? איך יכול להיות שזה כזה פשוט?
    אין קטע. אנחנו מבינים שאת צריכה לוודא שהמוצרים של FRÉ באמת יעילים על העור שלך (ואנחנו בטוחים שתגלי שכן, בהתבסס על דירוג שביעות רצון של 95%).
    אנחנו רוצים לוודא שזה סופר-פשוט מבחינתך לחוות את FRÉ בבית מבלי להרגיש שאת לוקחת סיכון כספי.

    תוך כמה זמן אוכל לראות את ההחזר?
    להחזר בכרטיס האשראי לוקח בין 5-10 ימים עד שיופיע בדף החשבון שלך.


    החזרות והחלפות

    האם אוכל להחזיר את המוצר שלי ולקבל החזר במידה ואיני מרוצה?
    כן. ניתן לקבל החזר של 100% תוך 30 יום מההזמנה הראשונה שלך. ההחזר תקף לכל סט של FRÉ, למעט סט MIGHTY NINE או מוצר בודד.

    כמה זמן לוקח לטפל בהחזר?
    להחזרים כספיים בכרטיס אשראי ייקח 5-10 ימי עסקים עד שיופיעו בחשבונך, מהרגע שהמוצר המוחזר שלך מגיע למרכז ההזמנות שלנו.

    האם ניתן לבטל הזמנה?
    תוכלי לבטל את ההזמנה במידה והיא טרם מומשה. לאחר ביצוע ההזמנה, לא נוכל להחזיר אותה.

    מה עליי לעשות אם אני צריכה לשנות את הזמנת המנוי הקרובה שלי?
    כל שינוי חייב להתבצע לפני תאריך המשלוח הבא. לאחר שההזמנה נשלחה, לא ניתן להחזירה. על-מנת לבצע שינויים כלשהם, היכנסי לחשבונך ועברי אל 'ניהול מנוי'.

    מה עליי לעשות אם קיבלתי את המוצר הלא נכון?
    אם קיבלת מוצר שונה מזה שהזמנת, מתנצלים על כך! אנא צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי ב- support@freskincare.com.

    מה אם הזמנתי את המוצר הלא נכון?
    אנא צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי כדי לשנות את ההזמנה במייל support@freskincare.com.
    לאחר שהזמנתך נשלחה, לא נוכל לבצע בה שינויים.

    האם ניתן להשתמש במספר קודי הטבה / קופונים בקופה?
    ניתן להשתמש בקוד הטבה / קופון אחד בקופה.

    אופן החיוב

    מתי כרטיס האשראי שלי יחוייב?
    כרטיס האשראי שלך יחוייב ברגע שההזמנה שלך התקבלה ונקלטה.

    האם ניתן להסיר שיטת תשלום שמורה?
    בוודאי! ניתן לעשות זאת בעמוד המשתמש שלך. לעזרה, פני אלינו במייל support@freskincare.com