משלוח חינם בכל הזמנה מעל ₪299 לרכישה
20% הנחה + משלוח חינם על ההזמנה הראשונה שלך קראי עוד
רכשי את קרם ההגנה החדש ותקבלי מברשת שיזוף במתנה לרכישה בתוקף עד ה-30.5 / גמר המלאי
0

סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

כל המוצרים
  • מדיניות ביטול עסקה – לרכישה באתר

    1. כללי והמועד לביטול עסקה
      1. עסקה שמבוצעת באמצעות האתר מוגדרת כעסקת מכר מרחוק בהתאם לסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק"). בהתאם להוראות החוק, רשאי הצרכן לבטל את העסקה עד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצרים.
      2. צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק) – רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המוצר ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש יצרף לפנייתו לחברה תעודה המוכיחה את השתייכותו לאחת מקבוצות אלו.
      3. מדיניות זו חלה על החזרת מוצרים שנרכשו ישירות מאתר החברה הישראלי ועליהם בלבד. בכל מקרה אחר, על הצרכן לפנות לגורם ממנו רכש את המוצר.
    2. אופן מסירת הודעת ביטול
      בהתאם לסעיף 14ט(א) לחוק, צרכנים רשאים למסור הודעה על ביטול העסקה באחת מהדרכים הבאות:
      1. בדואר רשום: אל פריי סקינקייר, רח' ראול ולנברג 4, קומה 4 תל אביב-יפו 6971904
      2. בדואר אלקטרוני: support@freskincare.com
      3. באתר: באמצעות הקישור הייעודי בדף הבית של החברה ועל ידי מילוי טופס ביטול העסקה אליו מפנה הקישור בעמוד זה. לחצי כאן לביטול עסקה
    3. ביטול עסקה
      1. בכל מקרה בו הצרכן ביטל את העסקה מאחת הסיבות המנויות להלן, יהיה הצרכן זכאי לקבל החזר כספי מלא, ללא תשלום דמי ביטול: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לצרכן, אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך באישור ההזמנה או בשל הפרה אחרת של תנאי הרכישה בידי החברה. ביטול כאמור ייקרא "ביטול מוצדק".
      2. במקרה של ביטול עסקה שלא מהסיבות המנויות לעיל, החברה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.
      3. בכל מקרה של ביטול עסקה למעט במקרה של ביטול מוצדק (כהגדרתו לעיל), על הצרכן להחזיר לחברה את המוצר במשרדיה, רחוב ראול ולנברג 4, תל אביב (המשרד פתוח בשעות 9:00-18:00 בין הימים ראשון-חמישי. במקרה של ביטול מוצדק, על הצרכן לאפשר לחברה איסוף חוזר של המוצר. יצוין כי אם המוצר המוחזר נמסר לצרכן בצירוף מוצר נוסף כמתנה או ברכישה משולבת, יש להחזיר גם את המוצר הנוסף.
    4. עסקאות שלא ניתן לבטל
      זכות ביטול עסקה לא תחול לגבי עסקה מן העסקאות המנויות בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.
    5. מדיניות החזרת מוצרים במסגרת מבצע
      1. ביטול עסקה מסוג "עסקאות משולבות" (כגון מבצעי 1+1 או "קנה קבל") יתאפשר רק בהחזרת כל הפריטים שנכללו בעסקה. ביטול עסקה שבה נרכשה ערכה ("שגרת טיפוח") יתאשר רק בהחזרת כל מוצרי הערכה.
      2. במקרה של הרעה ממשית במצב המוצרים, החברה רשאית לדרוש פיצוי בגין הנזק.
    6. הזמנה ראשונה באתר
      1. מבלי לגרוע ממדיניות ביטול עסקה המפורטת במסמך זה, בהזמנה הראשונה באתר, ניתנת לצרכן אפשרות לבטל את העסקה ביחס למוצר אחד או ערכה אחת ולקבל החזר עבור המוצר או הערכה המוחזרים, תוך 30 יום ממועד ביצוע ההזמנה. על ביטול כאמור בסעיף זה יחולו כל יתר הוראות מדיניות זו.
    7. החזר כספי
      1. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, יינתן החזר כספי בניכוי דמי ביטול כמפורט לעיל.
      2. החזר כספי יבוצע באותו אופן שבו בוצע התשלום.
    אין באמור במדיניות זו כדי לגרוע מזכויות הצרכן על פי דין.