מכל הזמנה שתתבצע, אנחנו נתרום אחוזים לעמותת נט״ל
לתמיכה בניצולי 7 לאוקטובר
תהני מ35% הנחה על כל האתר השתמשי בקוד ISRAEL35 לרכישה מסתיים בעוד
משלוח חינם בכל הזמנה מעל ₪299 לרכישה
0

סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

כל המוצרים
  • מועדון הלקוחות של FRÉ

    איך אני מצטרפת למועדון לקוחות?

    את תצטרפי באופן אוטומטי למועדון הFRÉNDS שלנו כאשר תיצרי חשבון חדש בfreskincare.com או תתחברי לחשבון קיים. משמעות הדבר היא שאינך צריכה להירשם בנפרד למועדון אלא רק ליצור חשבון אצלנו.

    אנו ממליצים לך להירשם לניוזלטר ולSMS שלנו על מנת שתקבלי עדכונים חשובים על החשבון שלך.

    האם ההצטרפות למועדון היא חינם?

    לגמרי כן!

    מהם השלבים של המועדון?

    השלב הבסיסי וההתחלתי הוא FRÉND. כל מצטרפת חדשה נהיית חברה שלנו אוטומטית!
    השלב השני הוא BEST FRÉND והכניסה אליו היא מ500+ נקודות.
    השלב השלישי הוא V.I.P FRÉND והכניסה אליו היא מ1000+ נקודות.

    מאילו הטבות נהנות חברות המועדון?

    ככל שתעלי שלב את תהני מהטבות שוות יותר.
    אלו הן ההטבות בהתאם לסטטוס בו את נמצאת:

    FRÉND

    • משלוח חינם בקנייה מעל 300 ש"ח
    • מתנת יומולדת: 100 נקודות

    BEST FRÉND

    • צבירה של 1.25 נקודות עבור כל שקל
    • משלוח חינם בקנייה מעל 300 ש"ח
    • דוגמית מתנה בכל ביצוע הזמנה
    • קבלת עדכונים ראשונה על השקות חדשות
    • מתנת יומולדת: 200 נקודות

    VIP FRÉND

    • צבירה של 1.5 נקודות עבור כל שקל
    • משלוח חינם בכל הזמנה
    • דוגמית מתנה בכל ביצוע הזמנה
    • קבלת עדכונים ראשונה על השקות חדשות
    • הזמנה לאירועים חגיגיים
    • מתנת יומולדת: 300 נקודות
    איך אני שומרת על השלב שאליו הגעתי?

    מרגע הכניסה לשלב, הסטטוס יישמר לך במשך שנה בלבד. על מנת לשמור על סטטוס זה יש לצבור נקודות בגובה הכניסה לשלב בכל שנה.

    איך אני מרוויחה נקודות?

    בכל רכישה שתבצעי את תצברי נקודות בהתאם לסטטוס בו את נמצאת. FRÉNDS צוברות 1 נקודה על כל שקל. BEST FRÉNDS צוברות 1.25 נקודות על כל שקל . וV.I.P FRÉNDS צוברות 1.5 נקודות על כל שקל בקניה באתר הבית
    FRE Skincare - #1 Skincare Partner for Your Active Life - FRÉ
    (לא כולל דמי משלוח).


    אם את קונה גם באתר הגלובלי וגם באתר הישראלי, הנקודות שלך לא יקושרו ולא ניתן יהיה להעביר אותן בין אתרים. שימי לב שמדובר בשני חשבונות נפרדים.

    האם אני ארוויח נקודות בכל קנייה שאבצע?

    בכל הזמנה שאת מבצעת את זכאית לצבירת נקודות. עליך להיות מחוברת לחשבון תקף על מנת לקבל את הנקודות שנצברו עבור כל הזמנה שבוצעה. אם תבצעי הזמנה באמצעות חשבון אורח, לא תרוויחי נקודות בהזמנה זו והנקודות שלך לא יתווספו אם תצרי חשבון לאחר ביצוע ההזמנה.

    היכן אני רואה את הנקודות שלי?

    ברגע שתתחברי לחשבון, הנקודות יופיעו באזור האישי וגם בRewards Page.

    מתי הנקודות שלי מתאפסות?

    הנקודות שלך יהיו תקפות למשך 12 חודשים מהרגע שנוספו לחשבונך.

    מה קורה לנקודות שלי אם אני מחזירה הזמנה?

    אם תחזירי הזמנה, הנקודות שצברת בהזמנה זו יוסרו מחשבונך.

    כיצד ניתן לממש את הנקודות שצברתי?

    תוכלי לממש את הנקודות שצברת בקלות בדף התשלום באתר. כל מה שצריך לעשות זה לבצע הזמנה, להגיע לאזור התשלום והקופונים יחכו לך למימוש בהתאם לנקודות שצברת. אלו הם הקופונים הזמינים בהתאם לנקודות שיש ברשותך-

    האם ניתן לממש נקודות עם קוד הנחה?

    לא ניתן לממש נקודות עם קוד הנחה למעט במועדים מיוחדים עליהם נעדכן אותך בניוזלטר שלנו!

    הזנתי כתובת מייל לא נכונה בצ׳ק אאוט, מה ניתן לעשות?

    שימי לב שאם ביצעת רכישה בלי שהיית מחוברת לחשבון שלך, לא תצברי נקודות. עם כניסתך לאתר, יש לוודא שאת מחוברת לחשבונך כך שהרכישה תתבצע תחת הפרטים שלך. אם תקני בלי להתחבר, לא תצברי נקודות ולא ניתן יהיה לשחזר אותן.

    מה התוקף להטבת יום ההולדת?

    יש לך יום הולדת? מזל טוב! הנקודות שקיבלת מתנה יעודכנו בחשבונך ויהיו תקפות למשך שנה.

    שכחתי לעדכן את יום ההולדת שלי, מה ניתן לעשות?

    ניתן לעדכן את יום ההולדת ב Rewards Page כל הדרכים לצבירת נקודות. כל עוד עדכנת את התאריך לפני יום ההולדת, את תוכלי לקבל את המתנה. במידה וחלף התאריך- לא ניתן יהיה לקבל את ההטבה.